Let op! In verband met de huidige covid-19 maatregelen kunnen onze levertijden wat langer zijn dan verwacht.
Dé online specialist in fauteuils Gratis verzending NL/BE

Retourneren

Ben je niet tevreden over je bestelling? Dat kan! Zorg er wel altijd voor dat je de originele verpakking bewaart zolang je nog niet zeker weet of je wilt retourneren. Tuurlijk vinden wij het jammer om dit te horen en daarom horen wij graag wat wij kunnen doen om jou toch tevreden te stellen. 

Wettelijk heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst bij ons als retour te melden. Hierna is het niet meer mogelijk om jouw bestelling te retourneren.

Je er voor kiezen om je bestelling zelf retour te zenden of gebruik te maken van onze eigen ophaalservice*. Als je er voor kiest om zelf te retourneren, ben je zelf helemaal verantwoordelijk voor de verpakkingen en het transport. Als de retourzending dan beschadigd aankomt, kunnen wij helaas niet het volledige aankoop bedrag terug storten op je rekening.

* Hoe kan ik gebruik maken van jullie ophaalservice?

In principe halen wij altijd zelf de retourzendingen op, tenzij je zelf anders aangeeft. Wij zullen alle kosten voor de retourzending dekken, zodra er een fout vanuit onze zijde is veroorzaakt:

  • Beschadigd product ontvangen.
  • Verkeerd product ontvangen.

Laat het ons daarom ook zo spoedig mogelijk aan ons weten als er wat mis is met je bestelling. Alle situaties waar wij geen inspraak over hebben, zoals het zelf verkeerd bestellen van een product, kunnen wij helaas niet dekken. De retournerings kosten zijn in dit geval voor de consument zelf, deze worden dan van je aankoopbedrag afgetrokken.

Wanneer kan ik een product niet retourneren?

  • - Gemonteerde producten.
  • - Gebruikte producten inclusief gebruikerssporen.
  • - Originele verpakking kwijt of beschadigd. 

Let er dus goed op wat voor product je besteld hebt, sommige producten kunnen na montage niet meer gedemonteerd worden! 

Hoe kan ik retourneren?

1. Download hier het retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in.
2. Stuur het retourformulier op naar klantenservice@jouwfauteuil.nl samen met minimaal drie foto's van de bestelling.
3. Je ontvangt binnen 48 uur verdere instructies per e-mail.

Wanneer ontvang ik mijn aankoopbedrag?

Zodra wij de volledige retourzending in originele staat ontvangen hebben, zorgt ons team er voor dat je aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

Kan ik mijn bestelling omruilen?

Om een bestelling te ruilen dien je eerst je bestelling te retourneren. Zodra wij jouw geretourneerde producten in originele staat ontvangen hebben, zullen wij het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen op jouw rekening storten. Vervolgens kun je op onze webshop een nieuwe bestelling plaatsen.

Waar ben je naar op zoek?

Voorjaarskorting

Tijdelijk 10% korting op al onze producten. Deze wordt automatisch toegepast bij het afrekenen.

Mijn winkelwagen